Pig & Hen, het unieke Nederlandse sieradenmerk, bekend om handgemaakte en stijlvolle armbanden en sieraden, lanceert samen met Capital of Media een TV, Online- en radiospot, voor Vaderdag 2024. Deze commercials zijn nu te zien op alle Talpa TV-zenders en te horen op Talpa radiostations en online platforms.
De Pig & Hen campagne heeft markante audio, na een uitgebreide stemcasting onder Nederlandse stemmen en acteurs, die na audities en een interne stemronde unaniem leidde tot één robuuste, natuurgetrouwe stem. Deze keuze geeft zowel de TV- als de radiospot een lage en stoere tone of voice die het merkbeeld van Pig & Hen completeert.
Stefan Textor, Co-owner bij Pig & Hen: "Na een inspirerende audio sessie waarin onze merkwaarden en de mogelijkheden van een audioproductie centraal stonden, zit de audio van Capital of Media als gegoten en vangt de essentie van Pig & Hen. De stem van Harmen brengt de robuustheid en begeerlijkheid van onze producten op een krachtige manier over. De expertise vanuit het audioteam bij Capital vult onze hoogwaardige in-house ontwikkelde visuele identiteit feilloos aan"
Dave Albers, audio branding bij Capital of Media: “We zijn heel trots om de audio creatie van Pig & Hen te maken. Ons doel is om een markante Pig & Hen sound te creëren en een karaktervol geluid te ontwikkelen. Het stijlvolle eindresultaat springt er hoorbaar tussenuit"
Bekijk en beluister de campagne nu op alle Talpa TV-zenders, radiomerken en online, en laat je inspireren door de unieke stijl van Pig & Hen, stijlvol en op tijd voor Vaderdag 2024!